Elsőre azt mondtam nagyon szar vicc. Aztán belegondoltam, hogy miért is ne? Végül is nem történhet baj! Vagy mégis?
Ismét egy (gerilla) kampányra hívjuk fel a figyelmet. Igencsak merész és figyelemfelkeltő indoor kivitelezés. Mire nem képes a 3D technológia?!
Ez a kampány ugyan nem annyira "humánus", mint mondjuk az Ikeás üzletnyitó kampány, de hasonlóan figyelemfelkeltő. Sőt! Egy londoni üzletközpont liftjét szemelték ki az emberek -kétségkívül- egyedi tájékoztatására.
A kampány megrendelője az angol Lancester mellett lévő Alton Towers szabadidőközpont és vidámpark, mely március 24-én mutatja be a Nemesis Sub-Terra névre hallgató rémisztő produkcióját. Honnan gondoljuk, hogy rémisztő? Csak nézd meg a kisfilmet és rájössz!
A lift padlózatát speciális öntapadós fóliával borították, mely egyedi 3D technológiával nyomtatott eljárással készült. Ennek köszönhetően teljes térhatást értek el.
Egyelőre nincs hír a kampány sikerességéről, de sejtjük, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeket. Amíg be nem tiltják, mert valakit infarktussal visznek kórházba...
Persze, az eddigi "tesztalanyok" jól vizsgáztak, túlélték. Némelyikük még vállalkozott is pár fénykép elkészítésére!
És a képek: