A ködös tekintetű focisták most, ahogy Fábry mondaná, nem emelték jelenlétükkel az est színvonalát.
De nem szeretném a kedvét szegni senkinek. Nézzük miről is van szó!
Mindig egy kicsit pironkodva nézem, ha egy valamiben igazán kimagasló személy olyan közegben mozog, ami olyannyira idegen tőle, de valahogy mégis bájosan béna. Megszokhattam volna ezt, a huszonegyedik század marketing gépezetének aktív része, bizonyos arcokkal sokkal könnyebb azonosulnia a potenciális fogyasztóknak. De még ez sem menti fel a francia autógyártó céget TV szpotja koncepciótlansága alól.
Az alap kreatív ötlet, a Futballet, bármennyire is nyakatekert, de ötletes megoldás. Értem én miért pont az Arsenalra esett a választás, de bárhogy is csűrik-csavarják egy hagyományos angol csapat marad, még a milliós szponzori szerződés ellenére is. Ezek szerint a francia csapatok nem jelentenek akkora potenciált marketing szempontból, hogy azt az autógyár bevállalja.
LZS