Ismét egy Dél-Afrikában futó kampányra lettünk figyelmesek. A BMW legújabb egyes szériája került a figyelem középpontjába.
Érdekes interaktív digitális közterületi kampány, mely a közösségi médián keresztül vonja be az embereket, lehetőséget adva egy kis videójátékra, nagyban!
Micsoda marketingeszköz-mix! :)
Egyszerűen, egy Facebook alkalmazással érhető el a játék Ipaden, melynek kijelzője szépen megrajzolt konzollá változik és a 108 négyzetméteres HD kivetítőn máris mehet a verseny. Az eredmények természetesen megoszthatók a Facebookon!
Dél-Afrika 4 legnagyobb városának egy-egy frekventált helyén építették fel a kivetítőt, ahol a versenyeket "megrendezték" nyolc estén keresztül. A kampányra a helyi rádiókon és a közösségi médiában hívták fel a figyelmet.
A játék -egyébként- az egyszerű (kissé gagyi) kategóriába sorolható, sajnos. Arról nincs hírünk, hogy hány pályás a játék, de ami a bemutató filmen van önmagában elég unalmasnak látszik...viszont a játékosok legalább motiválva voltak nyereménnyel: a Mission Impossible 4 új BMW modelljével. Na és persze közösségi versenyzéssel! :)
A kampány hatékonysága sokkal inkább a a bevonás közösségi erejében rejlik, ahogy ezt például már láthattuk egy másik autómárka, a Chevy Sonic kampánya során is. Ami még mindeképpen a kampány sikeressége mellett szól, hogy nagyon szépen használták ki a reklámfelületeket, úgy, hogy azok nem voltak zavaróak az emberek számára, holott a márkamegjelenítés volt az egyik fő szempont a BMW számára.
Digitális ügynökség: iLogic