Ismeritek a játékot, amivel egy lebegő karom segítségével lehet kiemelni a játékokat?
A Chevrolet biztosan. Az oldschool játék (claw game) óriásváltozatú 3D fényreklámját alkotta meg, kis pluszként interaktív formában.
A múlt héten az egyébként is nyüzsgő karácsonyi forgatagban nagy tömeget vonzott a Chevy Sonic bevezető kampánya Los Angelesben a Roosevelt Hotel előtt.
Nem ez az első igazán figyelemfelkeltő megnyilvánulása a Sonic-nak (pl. volt a Bungee Jumpingos is, alul videóval), de azt hiszem ezzel sikerült felülmúlnia az előzőeket is. Szó szoros értelemben óriásit alkotott a Chevy Sonic, jelesül a világ legnagyobb 3D interaktív fényreklámját!
A kampány azon felül, hogy a legek közé sorolható szellemes formában integrálta marketingeszközeit. Közterületi ambient média, promóció, közösségi média, bevonás, nyeremények! Az animáció és a grafikai kivitelezés pedig tökéletes.
Ügynökség: Gooby Silverstein & Partners
Art director: David Byrn
3D:Pearl Media
Az óriás játékban egy szinte ember nagyságú joystickkal kell irányítani a projektor által az épület falára kivetített kart és azzal elkapni -már amennyiben valaki ügyes és szerencsés- a lehetséges nyereményeket. A 4000 dolláros utazást, egy Burton snowboardot és főnyereményként mi mást mint egy Chevy Sonicot!
Bungee Jumping Launch: