Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

Milyen keményen toltad ma? Ezzel megmérheted!

2012.01.23. 08:15 reklamipar

A Nike új innovációja. A reklám szerint szinte minden mozgást érzékelő és számláló karkötő (kütyü).


Dinamikus, vicces spot, melytől tényleg megjön az ember kedve egy kis mozgáshoz. Persze, nagyban rásegít a zenei aláfestés is a Groove Armadától! :)

 
 

Gyorsan megjegyeznénk, lustáknak egyáltalán nem ajánlott, ahogy erre a filmben is utalnak. :)
Az ötlet egyébként nem rossz: a rendszeres testmozgást végzők napi rendszerességgel nyomon tudják követni tevékenységeiket. ÉS a lényeg most jön: az adatokat szinkronizálni tudják okostelefonokkal és táblagépekkel is, az eredményeket összesíteni, tárolni tudják, statisztikákat készíthetnek, kalóriát számolhatnak, stb. Lefordítva, megmutatja Neked milyen keményen toltad a testmozgást!

Csak a tisztánlátás kedvéért: nem a Nike volt az első ebben az innovációs termékfejlesztésben, de ők képesek hatékonyan és globálisan ezt összehozni a sport(szeretet) és IT technológia berkein belül. Szerintem.
(Alább a Jawbone, akik előbb jöttek ki hasonlóval a piacra.)


Nike FuelBand:


"UP" Jawbone:

Szólj hozzá!

Címkék: innováció nike reklámfilm

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr133593961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása