A fogyasztók bevonása még mindig trendi és sikeres. A legnagyobbak is tudják ezt. Alkalmazzák is.
A Coke kampánya is ezt bizonyítja. Vagy nem?!
Történt ugyanis, hogy Szingapúrban, a nemzeti egyetem egyik épületének falához kikerült egy üdítő-automata. Idáig ez mindennapos. De! Az automata ingyen adja a kólát! Ez azért már valami! Azonban ugye nem gondoljuk, hogy teljesen ingyen lenne a gesztus?
Cserébe a gép egy ölelést kért az arra járóktól, és már tolta is a kólát!
Milyen szép!
Ami miatt felkeltette az érdeklődésemet a dolog, hogy ezt a vírus marketing-megjelenést érdemes bemutatni az valóban a bevonás alkalmazása, viszont a fogyasztók saját élményének tükrében. Azaz, nézegettem a YouTube-ra a felhasználók által feltöltött videók kommentjeit és többször mosolyra görbült a szám.
Nézzétek meg a Coke videóját és utána amit a felhasználók töltöttek fel. Alatta kiválogattam a Top kommenteket! Fogyasztók vs. Coke.
Felhasználói videó #1:
Felhasználói videó #2:
Kommentek:
1. "first they wanted your money... now they want your soul."
2. "what next?..... Fuck Me?!!"
3. "What would happened if you tried to hump this machine?"
4. "prostitution?"
5. "beautiful. this is what we need in the world."