Érdekes közterületi kampánnyal népszerűsíti magát az Angry Birds.
Az új széria az űrben folytatódik, ennek egyik bemutatkozó kampányára választottak figyelemfelkeltő helyszínt.
A finn Rovio Entertainment globális franchise márkája az Angry Birds új szériájának bemutatását Seattle-ben tartották meg március végén az amerikai T-Mobile és a Swaddle Designs közreműködésével. Az utóbbi cég az Angry Birds bébiruha megjelenéseiért, tervezéseiért felel, a bemutató kampány részeként a bébiruha sorozatukat promótálták.
Az új széria az Angry Birds Space Needle néven fut, amit már bizonyára sokan vártak, mi biztosan. A közterületi megjelenés valóban látványosra és figyelemfelkeltőre sikerült, egyik céljuk a monumentalitás ábrázolása volt, a másik valószínűleg az új széria nevéből is adódóan az űr "elérése".
A 182 méter magas seattlei tv-torony kapta a lehetőséget a megvalósításra. A kilövésről nincs infó!