A Durextől már megszokhattuk az ötletes reklámokat, de mindig felül tudják múlni magukat!
Érdekes, hogy míg a reklámok nagy része a gyerekek "mellett" szól, addig a Durex megjelenései éppen ellenkezőleg...de hát ebből élnek.
Ha aggódsz a párodért, mert nem elég lelkiismeretes az óvszerhasználati szokásait illetően, akkor töltsd le az alkalmazást, egy óvatlan pillanatban engedj egy romantikus fél percet telefonjaitoknak (ne felejtkezz meg azért a blutooth-ról sem!), és hoppá: máris becsúszott a mobilbébi.
A virtuális újszülött felvonultatja az igazi minden hátrányát: éjjel-nappal bömböl, éhes, büfiztetni kell, követeli az állandó figyelmet, és persze nem alszik el altatódal nélkül. Igazi kitolás a pasikkal.
A reklám ott jön be a képbe, amikor a férfi szabadulni akar a csecsemő-élménytől. Ha kilép az alkalmazásból, minduntalan megjelenik az üzenet: „Ha Durexet használnál, ez mind nem lenne”. Az alkalmazás pedig csak az óvszer csomagolásán lévő QR-kóddal törölhető.
Arra építeni egy reklámot, hogy egy gyerek leginkább teher, persze nem túl humánus, de legalább vicces. A felelősség-szöveg úgysem működött eddig sem. Aztán ki tudja, lehet, hogy az embergyerek tamagochi sokaknak meghozza majd a kedvét egy igazihoz is!
(GZS)