Nem először és biztos, hogy nem is utoljára vonja be vásárlóit az IKEA. Egyszerű és nagyszerű kampány.
Bizony télen a kemény mínuszokban még inkább jól esik az embereknek az odafigyelés...erre épített a skandináv bútorcég.
Télen bevezetésre került Norvégiában az Ikea iPad katalógusa, de ekkor felmerült a kérdés, hogy a farkasordító hidegben sapka-sál-kesztyű felszerelésben mégis hogyan lapozgassák azt az emberek, ha épp az utcán támad hozzá kedvük. Hiszen kesztyűben lehetetlen az érintőképernyős kütyük használata. Vagy mégsem?
Az Ikea megoldotta: bevezette legújabb termékét, a Beröra-t. Ez egy pofonegyszerű varrókészlet, mellyel könnyedén orvosolható a probléma. Két öltés a kesztyűn és máris pörgethetők az oldalak. Ennyi. Igazi Ikea.
(LR)