Mert a bárki játszhat a világon. Legalábbis a PlayStation szerint. Fociedzés egy metróállomáson.
Egy szempillantás alatt stadionná alakul át a metróállomás, ahol belecsöppenhetünk egy fociedzés izgalmas perceibe. Ötletes közterületi kampány.
Brüsszel legforgalmasabb metróállomását választotta ki helyszínéül a PlayStation Vita 'The World is in Play' kampányának népszerűsítésére, 2012 február 22.-én.
Szépen feldekorálták a falat nagy felbontásban nyomtatott öntapadós fóliával, így nagyon élethű környezetet értek el. Majd sípszóra megjelentek a focisták és az edző, aki ahogy szokta a pálya szélén, a kispad mellett dirigált, a cserejátékosok mellett.
A kampány jól szemlélteti: mindenkinek lehetősége van a játékra a világon bárhol, mindenki átélheti az élményt, ami kicsit hasonlít az eredeti érzéshez, miszerint lehetsz futballsztár, játszhatsz akár vb döntőt is.
A kampány eredménye? Óriási média hype! Szép volt fiúk! :)
Ügynökség: TBWA Brussels