Los Angeles utcáit ellepték az ultrabookok! Vajon elég lesz-e az Asus innovatív reklámkampánya az Apple elleni harcban?
Egy újabb ötletes és figyelemfelkeltő közterületi kampány.
Az úgynevezett ultrabookok, melyek a Macbook Air által lefektetett sztenderdet szeretnék tovább vinni, a hajszálvékonyság és a high-end teljesítmény ötvözésével, egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Az eddig teljesen Apple uralta ultrabook piac egyik legerősebb konkvisztádora az Asus.
A reklámkampány során egy 60 ember formálta „élő” képernyőt csodálhatunk, amit az Asus, POP-UP THEATER-nek nevez, a netről jól ismert pop-up addok után. A sorozat több helyszínen folyik Los Angeles utcáin, mindenhol helyszínhez illő előadást prezentálva.
A kampány maga szellemes, de az ultrabook készülékek árán, ami a több százezres kategóriában mozog, nem változtat. Azaz továbbra is csak a tehetősebbek rendelkezhetnek majd ilyen készülékkel hazánkban. Elég lesz-e az Asus marketingje az Apple elleni harcban? Meglátjuk, mindenesetre bátor és becsülendő dolog azzal a kis almával felvenni a harcot.
(DF)