Szexi, merész és figyelemfelkeltő promóciós kampány a Daffy's divatkereskedelmi üzletlánctól.
Hogyan hívjuk fel magunkra, vagyis márkánkra, termékünkre a figyelmet a new yorki Time Square agyonreklámozott környezetében? Mi az, amire mindenki felkapja a fejét?
Hát az erotika!
Nagy kihívás volt az üzletláncnak a "legreklámdúsabb" közegben üzletnyitást promótálni. Mi lehet egy ilyen helyen még érdekes, amire az emberek felkapják a fejüket?
Úgy döntöttek visszahozzák a régi idők peep show hangulatát a városba. És nem akárhogy! Nagy népszerűségnek örvend manapság a bevonás a reklámszakmában, szeretik is a reklámszakik alkalmazni. A csavar itt az volt, hogy a bevonást megfűszerezték még egy kis "mocsokkal" és máris izgalmasan nagyszerű és hírértékű kampányt teremtettek!
Ezzel a Daffy's valóban elérte sikerét, már ami a látogatószámot illeti. :)
Egy interaktív virtuális peep show, ahol a járókelők egy digitális kijelzőre helyezhetik tenyerüket, és máris fellibben a függöny és láthatóvá válik a produkció. Ingyen! :)
Az üzenet is gyönyörű: "Wanna see what 20-40-60-80% off looks like?" - és szépen sorjában hullanak le a ruhadarabok... "Wanna see more? Come downstairs!"
Ügynökség: Devito/Verdi, USA
A kampánypremier. Élőben. Interaktívan. Daffy's "Underdressing room" for Fashion's Night Out: