Vicces. Persze sejtjük mi, hogy a reklámok sokszor túloznak, elferdítik a valóságot, hiszen nehéz az üzenet közvetítése, kifejezése, főleg ha a márka vagy termék érzelmekre kell hasson. Na meg közvetítsen valami pozitív értéket is!
A Cadburry szerette volna megragadni a lényeget, azonban ezzel a "funny" sztorival nem biztos, hogy az indiai fiatalok érzelmeire sikeresen hatni tudott. Mi jött át?
A srácnál valószínűleg buli lehetett előző este, mert miért is lenne annyi lufi a szobájában, de sokáig nem tarthatott és nem ment át duhajba, ahogy ez a fiú arcáról levehető. Vannak rendes srácok (Indiában)! Akik inkább 18 karton csokit halmoznak fel, ja meg lufikat, majd e kettő segítségével próbálkoznak a csajoknál! Nem hinném, hogy ennyire le lennének maradva ott...
Értjük: a csoki összehoz, a fiatalok példamutatóan szórakoznak, mindenki happy, a romantika is elengedhetetlen! Az is világos, hogy Indiában vagyunk, kulturális különbségek, ott az érték még érték, a romantika nem egyenlő a Káma Szutrával, stb. Akkor is kevésnek tűnik ez a reklám! Kinek is szól? Mi az üzenet valójában? Hogyan akar a fiatalokra hatni? Ja, és a sztori - átdobom, átlövöm, átfújom a cuccot - már kissé agyonhasznált.
Ami idegesítő, hogy a csokijuk fantasztikus! :)
Azért tudják ők valamivel jobban is (Cadburry Dairy Milk in Home sorozat):