A New York-i Time Square-en jelent meg a Domino’s Pizza új, digitális óriásplakátja. Az „Oh yes we did” kampány július 25. és augusztus 23. között fut a világ egyik legfrekventáltabb közterületén. A Domino’s fogyasztói ezen a látványos felületen oszthatják meg véleményeiket a pizzáról, az alkalmazottakról, szolgáltatásokról a téren bámészkodókkal, függetlenül attól, hogy azok pozitív, negatív vagy semleges hozzászólások.
Az online rendelési felületen a vásárló kapcsolatba tud lépni a pizza készítőjével, leírhatja különleges kívánságait, például, hogy milyen alapanyagok kerüljenek a pizzájára.
A billboard mellett futó TV spot-ban a Domino’s két elkötelezett munkatársa jelenik meg pizzakészítés közben. A spot célja többek között, hogy a cég dolgozóját kiemelje, büszkeséget érezzen saját munkája iránt, hogy igazán színvonalas, finom pizzát készített és az erről szóló visszacsatolást az ügyfeleik részéről a billboard-on is megtapasztalhatja.
A közterületi vélemény-nyilvánítások napi 3 órát futnak majd a felületen, 700 hozzászólást bemutatva.
Az ötlet kétségkívül kockázatos, az utóbbi idők talán egyik legbátrabb ötlete és kampánya.
(reklámguru)