Egy frappáns marketing-ötlet, mely egyben érv is a közösségi oldalak hasznossága mellett.
A történet valahol ott kezdődik, hogy a Renault megkereste a Dorst & Lessert, hogy dolgozzon ki egy kampányt a Renault Hollandia facebook oldalának népszerűsítésére. Az ötlet egy hónapig futott a közösségi portálon, azzal a céllal, hogy a potenciális (Renault-)vezetőket minél tovább és/vagy többször a számítógép elé csábítsa. A sztori: Hilda nagymama és az ő imádott Renault 4-ese nagyon rég nem látták egymást, a nagyi ugyanis már túl öreg lett a vezetéshez, ezért a Renault Hollandia facebook oldalán ajánlotta föl egy vállalkozó kedvű idegennek, hogy helyette vezethesse a veterán kicsikét. Volt azonban egy bökkenő: Hilda elhagyta a kulcsokat. A felhasználókat így meghívták a nagyi oldalára, hogy nézzenek körül egy kicsit a nappalit, garázst, konyhát ábrázoló képeken, és taggeljék be az elveszett kulcs lehetséges lelőhelyeit. Aki a legközelebb tippel, az nyeri meg a klasszikus Renault 4-es modellt. Az április 5-30-ig futó kampány alatt több videó is felkerült az oldalra Hildától, aki folyamatosan segített a keresésben ilyen-olyan tanácsokkal. Mindent összevetve a 2011 eleje óta létező Renault Hollandia facebook oldalának eddigi legsikeresebb kampányát hozta a Dorst & Lesser. Csak a kampány alatt a profil kedvelőinek száma 50.000-ről 78.000-re nőtt. Mi egyebet mondhatnánk, mint: BRAVÓ!