Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

A Renault Facebook-kampánya Hollandiában

2012.07.04. 08:00 iLoveAds

Renault-Logo.jpgEgy frappáns marketing-ötlet, mely egyben érv is a közösségi oldalak hasznossága mellett.

 

Avagy a 70 fölött sem lehetetlen "facebooker"-ré válni.

 

 

 

 

A történet valahol ott kezdődik, hogy a Renault megkereste a Dorst & Lessert, hogy dolgozzon ki egy kampányt a Renault Hollandia facebook oldalának népszerűsítésére. Az ötlet egy hónapig futott a közösségi portálon, azzal a céllal, hogy a potenciális (Renault-)vezetőket minél tovább és/vagy többször a számítógép elé csábítsa. A sztori: Hilda nagymama és az ő imádott Renault 4-ese nagyon rég nem látták egymást, a nagyi ugyanis már túl öreg lett a vezetéshez, ezért a Renault Hollandia facebook oldalán ajánlotta föl egy vállalkozó kedvű idegennek, hogy helyette vezethesse a veterán kicsikét. Volt azonban egy bökkenő: Hilda elhagyta a kulcsokat. A felhasználókat így meghívták a nagyi oldalára, hogy nézzenek körül egy kicsit a nappalit, garázst, konyhát ábrázoló képeken, és taggeljék be az elveszett kulcs lehetséges lelőhelyeit. Aki a legközelebb tippel, az nyeri meg a klasszikus Renault 4-es modellt. Az április 5-30-ig futó kampány alatt több videó is felkerült az oldalra Hildától, aki folyamatosan segített a keresésben ilyen-olyan tanácsokkal. Mindent összevetve a 2011 eleje óta létező Renault Hollandia facebook oldalának eddigi legsikeresebb kampányát hozta a Dorst & Lesser. Csak a kampány alatt a profil kedvelőinek száma 50.000-ről 78.000-re nőtt. Mi egyebet mondhatnánk, mint: BRAVÓ!

Szólj hozzá!

Címkék: marketing facebook renault márka reklámkampány érdekes ötletek

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr974622494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.