Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

Mi történt a Kreatív farsanggal?

2012.02.29. 08:15 reklamipar

Kinek mi jut eszébe, ha meghallja, hogy „Kreatív Farsang”? Nekem először egy vicces kampánnyal meghirdetett, fantáziadús jelmezekbe öltözött, „az egész szakma jelen van” buli képe ugrott be.

Élménybeszámoló egy laikus szemszögéből.

 
 



Ez a vízió már akkor köddé foszlott, amikor próbáltam rákeresni, hogy hol, mikor lesz a rendezvény, és egyáltalán kötelező-e jelmezben megjelenni. Mert vicces kampány az nem volt.

 

 


 



Meg volt hirdetve a buli: a Kreatív Facebook oldalán az események között rá is talált, aki ügyesen kereste, és a viccnek is volt helye, legalábbis ami a direkt béna kutyás flyert illeti. Nekem speciel ez tök későn esett le, hogy az direkt van, mert az oldal elhanyagoltsága, meg eleve az esemény elhanyagoltsága nem támasztotta alá, hogy igazából az azért béna, mert menő akar lenni. Simán lehetett tényleg béna is. Az sem derült ki, hogy kell-e jelmez, persze, talán ezt nem is illő feltüntetni egy kreatív oldalon, egy kreatív szakmának rendezett farsangon úgyis mindenki kreatív.


 

 

 

 

Nem volt az. Az illő fél órás „késés” igazából másfél órássá nyúlt, mert amikor fél 10-kor megjelentünk a helyszínen, ahogy kollégám fogalmazott: három katicabogár üldögélt egy kanapén, és szorongatta a poharát. Plusz a személyzet. Hát visszatértünk később, abban reménykedve, hogy addigra beindul a buli. Be is indult, akkortájt kezdett szállingózni az a plusz 50 ember, akik végül a party hangulatot biztosították. Volna, ha lett volna hangulat. A jelmezek fantáziátlanok voltak, azt hiszem az mindent elmond, hogy az este sztárjelmeze (majdnem egy tucat képviselővel!) a Mickey egér füles hajpánt, illetve a (mű)bajuszos lány volt. A zene a szokásos, pont azzal a hangerővel, ami elég ahhoz, hogy már csak egymás arcába kiabálva lehessen kommunikálni, mert a táncolás ideje még nagyon nem jött el. Én éjfélkor feladtam.

 

 


 



Nem lehúzni akarom a kreatívosok farsangját, mert egyrészt nem vagyok egy vén róka a szakmában, hogy ilyen kijelentéseket tegyek, másrészt pedig minden elismerésem az ilyen jellegű események szülőatyjainak és szervezőinek, mert minden adott volt hozzá, hogy akár jó is legyen! Én csak csalódott vagyok, mert többre/másra számítottam. A Kreatív Online keresi a bűnöst, aki elrontotta a bulit, én meg keresem az okát, hogy miért nem csináltunk magunknak jó bulit. Valahol azt a gyermeki lelkesedést hiányoltam, amivel még általánosban készültünk a farsangokra: hetekkel előtte megkaptuk a meghívót, megrajzoltuk, kivágtuk, összeragasztottuk a jelmezt, saját karaktert adtunk a figurának, írtunk hozzá mondókát, és végre kibújhattunk a bőrünkből egy délutánra.

A Kreatív Farsang farsang is volt, meg nem is. Bele is éltük magunkat, meg nem is. Inkább csak próbáltuk, talán ettől lett olyan félárbocos. De ami idén nem jött össze, az jövőre biztos sikerül, én legalábbis ebben bízom. Meg abban, hogy nem ment el a szervezők kedve, és jövőre nem feszengeni fogunk, hanem jelmezt varrni, meg mondókát írni, mert farsangozni jó!

(BVZSG)

(Képek: kreatív online)

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr894220878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.