Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

Progresszív álláshirdetés az IKEA-tól

2012.02.15. 08:15 reklamipar

Az ötletes és költséghatékony termékeiről ismert IKEA meglepő üzletnyitó kampányt indított Ausztráliában.

Sokan szereltünk már össze valamilyen IKEA terméket. Aki nem, az biztos hallott már róla, hogy a megvásárolt termék csomagolásában a csatolt útmutató alapján milyen egyszerű is összerakni azt.

 
 

Nagyon ügyesen használta ki és gondolta tovább a cég a csomagolásban megbújó termék összeállítását tartalmazó útmutató értelmét. Az ötletet az adta, hogy ezt a papírt szinte mindenki megnézi és használja, hiszen ez alapján állítható össze mondjuk egy JOKKMOKK (étkező asztal).
Az IKEA kettőt akart ütni egy csapásra, ami sikerült is: az üzletnyitás kommunikációja és új emberek felvétele.
Career néven tehát bekerült egy plusz lapocska a csomagolásba, mely tulajdonképpen egy álláshirdetésnek megfelelő felhívás volt.

Az emberek először talán meglepődtek a Career Instruction láttán, de hamar túl is tették magukat meglepetettségükön és sokan azonnal meg is osztották a hirdetést ismerőseik körében.
Két legyet egy csapásra? A legnagyobb, harmadik legyet azzal ütötte le az IKEA, hogy a papírok kinyomtatásán kívül szinte nulla költségből fedezte bevezető kampányának egy részét, ill. megspórolta az álláshirdetéssel járó költségeket is. Arról nem is beszélve, hogy egy -legalábbis számukra- új kommunikációs csatornát teremtett. És talán a legfontosabb: a márka egy ilyen "kis húzással" milyen szépen tudta tovább építeni márka imidzsét a megbecsült lovebrand kategóriában!

A film végén érdemes ránézni a számokra!
 

Szólj hozzá!

Címkék: ikea reklámkampány

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr584098051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.