Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

Versenyezz a BMW-vel, nagyban

2012.01.30. 08:15 reklamipar

Ismét egy Dél-Afrikában futó kampányra lettünk figyelmesek. A BMW legújabb egyes szériája került a figyelem középpontjába. 

Érdekes interaktív digitális közterületi kampány, mely a közösségi médián keresztül vonja be az embereket, lehetőséget adva egy kis videójátékra, nagyban! 
Micsoda marketingeszköz-mix! :) 

 
 

Egyszerűen, egy Facebook alkalmazással érhető el a játék Ipaden, melynek kijelzője szépen megrajzolt konzollá változik és a 108 négyzetméteres HD kivetítőn máris mehet a verseny. Az eredmények természetesen megoszthatók a Facebookon!

Dél-Afrika 4 legnagyobb városának egy-egy frekventált helyén építették fel a kivetítőt, ahol a versenyeket "megrendezték" nyolc estén keresztül. A kampányra a helyi rádiókon és a közösségi médiában hívták fel a figyelmet.
A játék -egyébként- az egyszerű (kissé gagyi) kategóriába sorolható, sajnos. Arról nincs hírünk, hogy hány pályás a játék, de ami a bemutató filmen van önmagában elég unalmasnak látszik...viszont a játékosok legalább motiválva voltak nyereménnyel: a Mission Impossible 4 új BMW modelljével. Na és persze közösségi versenyzéssel! :)

A kampány hatékonysága sokkal inkább a a bevonás közösségi erejében rejlik, ahogy ezt például már láthattuk egy másik autómárka, a Chevy Sonic kampánya során is. Ami még mindeképpen a kampány sikeressége mellett szól, hogy nagyon szépen használták ki a reklámfelületeket, úgy, hogy azok nem voltak zavaróak az emberek számára, holott a márkamegjelenítés volt az egyik fő szempont a BMW számára.
 
Digitális ügynökség: iLogic

Szólj hozzá!

Címkék: bmw reklámkampány kreatív közterület

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr153970501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.