Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

Cadburry. Oszd meg a boldogságot!

2011.11.28. 15:26 reklamipar

Vicces. Persze sejtjük mi, hogy a reklámok sokszor túloznak, elferdítik a valóságot, hiszen nehéz az üzenet közvetítése, kifejezése, főleg ha a márka vagy termék érzelmekre kell hasson. Na meg közvetítsen valami pozitív értéket is!

A Cadburry szerette volna megragadni a lényeget, azonban ezzel a "funny" sztorival nem biztos, hogy az indiai fiatalok érzelmeire sikeresen hatni tudott. Mi jött át? 

 A srácnál valószínűleg buli lehetett előző este, mert miért is lenne annyi lufi a szobájában, de sokáig nem tarthatott és nem ment át duhajba, ahogy ez a fiú arcáról levehető. Vannak rendes srácok (Indiában)! Akik inkább 18 karton csokit halmoznak fel, ja meg lufikat, majd e kettő segítségével próbálkoznak a csajoknál! Nem hinném, hogy ennyire le lennének maradva ott...

Értjük: a csoki összehoz, a fiatalok példamutatóan szórakoznak, mindenki happy, a romantika is elengedhetetlen! Az is világos, hogy Indiában vagyunk, kulturális különbségek, ott az érték még érték, a romantika nem egyenlő a Káma Szutrával, stb. Akkor is kevésnek tűnik ez a reklám! Kinek is szól? Mi az üzenet valójában? Hogyan akar a fiatalokra hatni? Ja, és a sztori - átdobom, átlövöm, átfújom a cuccot - már kissé agyonhasznált.

Ami idegesítő, hogy a csokijuk fantasztikus! :)

Azért tudják ők valamivel jobban is (Cadburry Dairy Milk in Home sorozat):

 

Szólj hozzá!

Címkék: reklámfilm cadburry

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr753418853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.