Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

Tapints és mérlegelj!

2011.09.29. 07:00 reklamipar

A következő videóba tegnap éjszaka futottam bele...és kicsit még most is a sokk hatása alatt íródnak eme sorok. Egyrészt azon gondolkodtam, hogy feltegyem e a blogra, másrészt azon, hogy mennyire döbbenetesen jó.

Nincs az a férfi, aki ne nézne bele ebbe az ártatlannak tűnő kis erotikus képsorokba, ami a videó elindítása után fogadja szemüket, majd a megfelelő pillanatban lerántja a leplet és szó szerint szorongatja a .... 

 

 ...szóval. Ez lett volna. Prevenciós videó a javából! (: A férfiak érdekében pedig elengedhetetlen, hogy a 18-35 éves korosztály ellenőrizze legértékesebb kincsét.

 
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr783261702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirT 2011.09.29. 09:50:29

hibátlan!!
én is szeretném ha előhúzná a zacsimat a bugyijábóól

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.29. 10:44:40

Már jó egyhete kering a különböző blogokon. Még valamelyik kercsatorna magazinműsora (Fókusz vagy Aktív) is foglalkozott vele.

A szép ezekben a felvilágosító szpotokban, hogy hála az ORTT-nek, soha nem kerülhetnek sugárzásra. Ellentétben a VV és egyéb szennyekkel.

Pedig ez legalább hatásos. Lenne eredménye.