Csatlakozz ránk!

Friss topikok

Címkék

2011 (1) adidas (2) alkalmazás (1) ambient (1) ambient média (1) ambipur (1) android (2) angry birds (1) animáció (1) antitermék (1) apple (2) applikáció (2) argos (1) axe (2) b&b (1) bagvertising (1) balaton sound (1) bankreklám (1) bbdo (1) beachflag (1) beckham (1) beetle (1) bee display (1) bee group (1) benetton (1) bestof (1) billboard (2) bmw (1) borsodi (1) brandfestival (1) brandstory (1) budlight (1) burger king (1) cadburry (2) celeb (1) chanel (1) charlie sheen (1) citroen (1) coca cola (3) csomagolás (4) design (16) disney (1) divat (3) dolce gusto (1) drogellenes kampány (1) durex (1) easports (2) érdekes ötletek (9) facebook (2) fesztivál (1) fiat (1) fifa (1) film (3) flashmob (2) forma1 (1) funky (1) gerillakampány (7) gerilla reklám (1) godaddy (1) google (1) grafika (1) gyorsétterem (1) hegyalja fesztivál (1) heineken (1) honda (1) htc (1) ikea (5) image film (1) inditex (1) infografika (5) innováció (4) iphone (5) jack daniels (1) john lewis (1) kamoinreklám (1) kampány (20) karácsony (4) kfc (1) kiállítás (1) knorr (1) konferencia (1) könyvajánló (3) kornyezetberat (1) közterületi kampány (1) kreatív (8) kreatív közterület (19) lego (1) lush (1) luxus (1) marilyn monroe szobor (1) márka (25) márkaharc (4) márkatörténelem (2) marketing (5) marketingkönyv (1) marketingstratégia (1) matrica (1) média (2) mentos (1) mercedes (2) mindigtv (1) mobil (1) mom (1) mozifilm (1) nike (2) nissan (1) oddvertising (1) okostelefon (2) old spice (3) olimpia (2) óriásplakát (11) out of home (1) pepsi (2) petapizza (1) peugeut (1) plakát (18) plakatok (14) plakátok (1) playboy (2) playstation (1) powerade (1) ps3 (1) puma (1) rayban (1) redbull (1) rejtett kamera (1) reklám (4) reklámeszköz (1) reklámfilm (72) reklámkampány (9) renault (1) repohár (1) retro (2) rollup (1) rudolf péter (1) samsung (1) seth godin (2) skittles (1) smart (1) snoop dogg (1) social kampány (1) sony (2) soproni (1) sport (3) starbucks (1) starwars (1) star wars (1) steve jobs (1) superbowl (1) super bowl (2) személyes márkázás (3) társadalmi célú reklám (3) tictac (1) tuborg (1) ubisoft (1) ügynökség (1) újságíró (1) unicef (1) vicces reklám (4) vírusfilm (6) vírusvideó (1) volkswagen (4) webdesign (1) wendys (1) xbox (1) xperia (1) zara (1) Címkefelhő

Fesztiválkörkép

2011.07.19. 14:52 reklamipar

A Soproni gerillázta a Borsodit Hegyalján

 

Sör, bor, pálinka, fény, chips, üdítők – minden, ami alkohol, és minden, ami fesztiváltermék jelen volt a 2011-es Hegyalján is, de valódi újdonsággal nem találkoztunk. A szervezők igyekeztek idén is környezettudatossá tenni a rendezvényt, és miközben a legnépszerűbb előadók közül több is kihullott, a fesztivál mégis rekorddal zárt.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Fesztivál

Úgy tűnik, nem csak mi vagyunk azok, akiket nem a fellépők vonzanak elsősorban a fesztiválokban. Az idei Hegyalja Fesztiválon ugyanis nem léptek fel az előző években főműsorszámként számon tartott és talán a legnagyobb tömeget vonzó hazai együttesek: a Kispál tavaly visszavonult, a Tankcsapda nem tudott megállapodni a szervezőkkel, és hiányzott mellettük a szintén nagyhalnak számító Quimby is. Úgy tűnik, mindez nem zavarta a fesztiválozókat, hiszen újabb rekord született: a szervezők közleménye szerint a Scooterre, a Slayerre, a Guano Apesre, a Kosheenre és a többi, közel 200 fellépőre összesen 85 ezren voltak kíváncsiak Tokajban.

A fesztiválon részt vett a Kreatív csapata is, megnéztük a márkamegjelenéseket, lefotóztuk azokat, szombat délután pedig főszerkesztőink, Román Balázs és Szigeti Péter is részt vettek egy beszélgetésben ami a zenekarok márkaépítési lehetőségeiről és a zenei márkázásról szólt. A beszélgetést R. Nagy András, a Próbakő ügyvezetője vezette és részt vett benne még Szabó Dávid, az Insane menedzsere, Gradvolt Endre, a 30Y gitárosa és Goneth Jácint, az Up Music vezetője.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zenei márkaépítés

A márkamegjelenések terén az idei fesztivál sem hozott óriási újdonságot, habár márkázott volt az összes színpad, bódé és sátor, de ezek többsége lényegében megegyezett az előző évivel – persze nem gondoljuk, hogy ez a fesztiválozókat bármennyire is zavarta volna. Teljesen új helyszín volt viszont az MR2 Furmint Klub, amely főként világzenei produkciókat vonultatott fel. A márkák közül leghangsúlyosabban egyértelműen a két főtámogató, és a két legnagyobb koncerthelyszín névadó szponzora, a Borsodi és a Pepsi jelentek meg, de a kis pálinkafőzdéken át a legnagyobb égetettszeszesital-forgalmazókig rengeteg márka tűnt fel a fesztiválon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a névadó szponzor Borsodi

A Borsodihoz nyilván nem mérhető, de szórakoztató volt a Soproni jelenléte is, amely a fesztiválhoz hivatalosan nem kapcsolódó közeli helyszíneken, a Tisza-strandon, a kempingben, az étteremben és az esti bulik miatt szinte nemhivatalos helyszínnek számító Tutajosnál aktívkodott plakátokkal és sörösrekesz-építéssel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A konkurencia sem pihent

A tavalyi évben bevezetett slágereszköz, a Borsodi repohár idén is megmaradt. A Hegyalja Fesztivál előszeretettel kommunikálja magát zöld rendezvényként, ami nem véletlen, hiszen az első fesztivált az 1999-es tiszai ciánszennyezés alkalmából rendezték meg. A szervezők közleménye szerint az elmosható, visszaváltható poharaknak és söröskorsóknak köszönhetően a feszten idén is jelentősen kevesebb hulladék keletkezett, mint a repohár bevezetése előtt. A repohárhoz idén lehetett szerezni egy jópofa, nadrágra aggatható pohártartót is, melynek segítségével a fesztiválozóknak nem kellett a kezükben tartogatni a poharat két feltöltés között.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Repohár

A Borsodi Malátabárban emellett iparművészek segítségével a fesztiválozók négy nap alatt közel ezer ajándéktárgyat készítettek sörösdobozokból. Fülbevalók, nyakláncok, táskák, övek, hajtűk, virágok készültek a dobozokból, melyek így nem a szemét mennyiségét gyarapították. A szervezők közleménye szerint idén a műsorfüzet előállítása is kevesebb környezeti terhelést okozott, mert kevesebbet nyomtak azokból – ezt mi is tapasztaltuk, mi ugyanis csak a hétvégére utaztunk Tokajba, és nekünk már nem is jutott azokból. Volt viszont Hegyalja 2011 mobilalkalmazás, mely virtuális műsorfüzetként is működött a fesztiválozók okostelefonjain.

A Kreatív főszerkesztőinek kitörölhetetlen katartikus élményt okozott a Malátabárban a szombat éjfél utáni Kettőnégy produkció. Egy sörmárka nem is álmodhatna magának testhezállóbb programot. Ha idén is rendeznénk márkamegjelenés-versenyt, biztosan a Borsodi nyerne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bor

A cikk szerzője: Szerényi Szabolcs

(Fotók: Szerényi Szabolcs és Szerényi Tamás)

(Forrás: Kreatív)

 

Szólj hozzá!

Címkék: borsodi soproni hegyalja fesztivál repohár

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamipar.blog.hu/api/trackback/id/tr673080322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.