Nemrég mutattunk be egy Coke Zero kisfilmet, s most itt a legújabb Coca Cola reklám, mely teljesen átértelmezi a biztonsági kamerák funkciójáról alkotott képünket.
A való világnak ugyanis VAN pozitív oldala - csak jól kell megvágni a felvételt, vagy épp eltalálni az arányokat!
Kissé meglepő lehet a Coca Cola marketing-aktivitása, de a nagy durranás még csak most következik. Nagy fába vágja ugyanis a fejszéjét az üdítőital-nagyhatalom Amerikában, s amennyiben sikeres a projekt, jöhet a világ többi része. Egy egyedi italautomatáról van szó, mely saját fejlesztés, és mintegy százféle szóda, gyümölcslé, tea és egyéb üdítő kikeverésére képes. Az ötlet mögött van némi közvélemény-kutatási szándék is: a masina egy olyan funkcióval is rendelkezik, mely rögzíti és elküldi az adatokat a cég központjába, melyek alapján világos képet kaphatnak a fogyasztók ízléséről, s ez megkönnyíti a későbbiekben az új termékek bevezetését. Elsőként a McDonald's és a Burger King éttermeiben helyezik ki az automatákat Kalifornia, Georgia és Utah államokban, és kíváncsian várják, mely kombinációk lesznek a legkedveltebbek. A gép egyébként Windows rendszer alatt fut majd, és vezeték nélküli technológiával fogja továbbítani az információkat.